Surrealisme op Google Earth


Bridges

Ik geef toe, ik heb al jaren een boontje voor de kunststroming genaamd “het surrealisme”. Salvador Dalí en René Magritte staan dan ook bovenaan mijn favorietenlijstje. Toen ik las over surrealisme op Google Earth was ik meteen nieuwsgierig.

Bridges
Een Amerikaanse programmeur en tevens kunstenaar Clement Valla, ging op zoek naar surrealistische beelden op het platform van Google Earth. Door de projectie van 2D naar 3D beelden ging er bij het inzoomen af en toe iets mis. Dit levert prachtige Dali-achtige toestanden op. Knap werk!

Meer surrealistische bruggen op: http://clementvalla.com/index.php?/work/bridges/

Geef een reactie

