The Escape: ontdekkingstocht & gaming


Intel doet het de laatste tijd niet slecht met hun campagnes. Na het succes van “The museum of me”, tijd voor een nieuwe interactieve campagne genaamd “The Escape”.

Deze keer maakten ze vooral gebruik van Youtube en wat extra features. Maar ook QR-codes en first-person action gaming waren aan de beurt.

En ook het sociale aspect zit er duidelijk in. Je moet wel eerst inloggen met je Facebook-account en 2 van je vrienden selecteren. Een knap staaltje viral marketing dus.

Try it yourself here: http://www.youtube.com/inteltheescape

Enkele sfeerbeelden:

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s