Sociale media beïnvloedt veiligheid op de weg


Ooit al eens het gevoel gehad dat je smartphone veel aandacht op eist, zelfs onderweg? Dan denk ik vooral aan applicaties zoals Foursquare.

Je wil maar al te graag inchecken op die ene favoriete plek terwijl je voorbij rijdt? Maar we vergeten vaak de risico’s die het met zich mee kan brengen.

Deze campagne van Top Gear speelt mooi in op dit fenomeen.

inchecken onderweg, gevaar op de weg

De boodschap is duidelijk: “don’t drive and check-in!”

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s