Your Visual Memory


Joepie, sinds enkele maanden ben ik min of meer trotse eigenaar geworden van de Samsung Galaxy S2. Meteen ging ik aan de slag. Applicaties installeren en hopen van foto’s nemen.

Na enkele maanden heb ik echter het gevoel dat ik zoveel foto’s heb, dat ik er zelf niet meer aan uit kan. Hoog tijd dus om te rangschikken en te ordenen. Maar dat is helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Toch kwam ik een applicatie tegen die me op het eerste zicht wel zou kunnen helpen.

dejavu applicatie

Déjà Vu is een applicatie die helpt je foto’s te organiseren en terug te vinden. Dankzij allerlei soorten van technologie, wordt aan iedere foto heel wat informatie toegekend, gaande van locatie tot labels.

tools deja vu

Helaas, drie maal helaas, de applicatie is enkel beschikbaar voor iPhone/ iPad. Hopelijk komt er gauw een versie voor Android!

Bron: http://dejavuapp.com/

Geef een reactie

