Ariel fashion shoot


De reclamesector is niet altijd even boeiend. Zeker niet wanneer je reclame moet ontwikkelen voor wasproducten. Hoewel? Je kan het toch zo boeiend maken als je maar wil of niet ? Je hebt enkel wat lef nodig.

En lef heeft deze interactieve campagne van Ariel genoeg.

Een kleine casestudie:

Wat sfeerbeelden:

ariel fashion shoot

De reclamemakers zijn er duidelijk in geslaagd om de traditionele en irritante witwaspraktijkreclame te vermijden.

Bron: http://www.facebook.com/arielsverige & http://apps.facebook.com/arielfashionshoot/

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s