Gips voor trips


Met de wintervakanties in het voorruitzicht, denk ik spontaan aan valpartijen, been- en armbreuken,… Niet zo tof natuurlijk maar er valt iets mee te doen. Dat dacht ook touroperator Neckermann.

Met hun nieuwe en gewaagde campagne “Gips voor trips” daagde de touroperator iedereen uit om op 24 september je arm vrijwillig in het gips te laten steken.

Waarom?
Wel iedere deelnemer met een gesponsorde gips maakte kans op een skireis. Je moest enkel even op de foto met je gips en je vrienden, die moesten zoveel mogelijk stemmen op diezelfde foto via Facebook.

Klein detail: je moet je gips ook nog een hele week aanhouden. Een geschifte maar geslaagde campagne als je het mij vraagt!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s