Helpende handen gezocht!


1,2,3, go!
Het is zover. Het nieuwe en voorlopig laatste academiejaar voor mij krijgt stilaan vorm. Voor wie het nog niet wist: ik studeer communicatie & multimediadesign aan de Mad-Faculty te Genk.  Wat dat precies inhoudt is teveel om op te noemen. Veelzijdigheid en geduld zijn alvast 2 kernwoorden om mee te starten.

De reis naar…
Tijdens dit laatste en ultieme masterjaar is het tijd om mijn speurschoenen aan te trekken en op avontuur te gaan. Na lange en af en toe complexe brainstormingsessies heb ik dan toch een volgens mij uitdagende onderzoeksvraag geformuleerd.

Onderdompeling in de kleuterklas
De onderzoeksvraag klinkt als volgt:  Hoe kunnen we de ervaringen van kleuters in de klas delen met hun ouders door middel van multimedia?. Een hele boterham, zeker voor iemand die er nog geen kaas van gegeten heeft. Daarom ben ik op zoek naar mensen die mij willen bijstaan in mijn onderzoek.

Vurige oproep
Hierbij mijn meest vurige oproep ooit: “Kleuterleid(st)ers, pedagogen en andere geïnteresseerden, indien jullie interesse en kriebels hebben om mee te werken…

Hoe helpen?
Ben jij een enthousiaste kleuterleid(st)er, ouder van kleuter, pedagoog of lid van scholengroep, .. dan kan je mij helpen.

  1. Nee? Niet erg, wil je graag meehelpen of ken je iemand in de sector die misschien wel eens zou willen meewerken?

Just spread the word en neem contact met me op! Iedereen is van harte welkom. Bedankt!

Geef een reactie

