Liever een arm kwijt dan mijn haar


Vlaamse series, sommigen kunnen en mogen absoluut mijn hart veroveren. Anderen daarentegen kunnen beter even uit mijn buurt blijven. Zo denk ik meteen aan de komende Vlaamse versie van Oh Oh Cherso. De vraag die meteen komt bovendrijven: “waarom, moet dit nu echt?”.

Keurmerk?
Voor sommigen onder ons zal dit kunnen doorgaan als entertainment. En daar heb ik helemaal geen probleem mee. Maar voor mezelf beschouw ik het eerder als een vorm van schaamte.

Zeker als je weet dat de hele bende enkel en alleen bestaat uit Limburgers. Daar gaat ons imago of was dat misschien al om zeep? Hun antwoorden zeggen meer als genoeg:

Topuitspraak: “Ik ben wel slim maar kan soms wel domme opmerkingen hebben”. Eentje om over na te denken!

2 gedachtes over “Liever een arm kwijt dan mijn haar

  1. billy zegt:

    Echt zeer triestig dat zo een programma bestaan en als entertainment dienen. De realiteit van dit programma trek ik nog harder in twijfel. Veel
    hiervan kan gewoon niet anders dan gespeeld zijn.

    • Jolien Somers zegt:

      Ben ik het ook mee eens. Alleen jammer dat deze vorm van entertainment en reality-tv steeds populairder aan het worden zijn. En wat met de komende generaties, wordt dit hun vorm van educatie of het beeld op de wereld?

Geef een reactie

