Kattebelletjesknop: record me


Kattebelletjes?
Een van de meest geniale woorden die ik ken. Een alternatief is natuurlijk een memo, een kort briefje dat wordt geschreven ter herinnering van iets of om een boodschap door te geven.

Een ouderwetse methode die volgens mij toch nog vaak gebruikt wordt. Maar na een tijd wordt het een rotzooi, want welk briefje hebben we reeds gehad en welk niet.

Met andere woorden: we hebben nood aan een nieuwer en moderner medium. Hou je klaar voor de Record Me, de trendy kattebelletjesknop, van ontwerper Luc van Hoeckel.

Hoe werkt het?
Eerst kies je een kanaal. Vervolgens druk je op de opnameknop. Boodschap ingesproken? Dan zal er meteen een rood lampje gaan branden dat aangeeft dat er een berichtje of boodschap is opgenomen. Handig toch! Maximum 12 boodschappen!

Bron: http://www.lucvanhoeckel.nl/

Een gedachte over “Kattebelletjesknop: record me

Geef een reactie

