Roze brilverpakking


De dag van vandaag maken we heel wat kiekjes. Zelfs de meest onnozele dingen ontsnappen er niet aan. Het stijgende fotogebruik is waarschijnlijk ook te linken met de komst van de smartphones, bijhorende applicaties en de sociale netwerksites.

Spot klik …
En wat doen dus de meeste onder ons als ze iets opmerkelijks hebben gespot? Wel ja, ze maken er een foto van. Rekening houdend met deze trends, bedacht het ontwerpbureau Luksemburk een nieuw wijnconcept.

Het project Pink Glasses gooit traditionele reclamevormen overboord en maakt plaats voor “slimme” verpakkingen. Met andere woorden, een verpakking die de moeite waard is voor een foto.

Hoe werkt het precies?
De wijnfles fungeert in dit project als roze bril, meteen een eyecatcher van formaat. De kopers hebben de neiging om er een foto van te maken en te delen met hun vriendjes en vriendinnetjes op de sociale netwerken. Tadaa goedkope promotie dankzij een knap staaltje marketing.

Bron: http://luksemburk.com/pink-glasses.php

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s