Consument bepaalt korting


Consumenten bepalen welk product tegen 50% korting zal worden verkocht. En dat mag je wel heel letterlijk nemen.

Met de “boodschappen met een boodschap strijd” van Albert Heijn krijgen consumenten de kans om actief mee te doen. Met andere woorden ze kunnen stemmen op hun favoriete “boodschap”.

Hoe werkt het?
Iedere week gaan enkele producten via de Facebook-applicatie de strijd aan. Diegene met de meeste stemmen wordt de week erna aan de helft van de prijs verkocht.

Slimme campagne om je doelgroep nog beter te leren kennen. Want aan welke producten hechten ze nu echt waarde?

Bron: http://www.ah.nl/meerdoen

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s