Sexy isn’t always what you think


Al enkele jaren ben ik trouwe klant bij GoDaddy.com. Waarom? Wel de enorm lage tarieven voor online webservices hebben me bekoord. Maar voor anderen zouden misschien wel hun halfnaakte modellen de doorslag gegeven kunnen hebben.

Sexy imago?
Maar blijkbaar wil de internetgigant toch af van dit sexy imago. Reclamebureau Deutsch ging de uitdaging aan en focuste zich meer op hun diensten dan hun babes! Het resultaat ziet er alsvolgt uit:

Wil je toch even de vergelijking maken met de oude reclamespots? Dan is deze “pittige” mix zeker de moeite waard.

Bron: http://mediadecoder.blogs.nytimes.com/

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s