Google Analytics in het echte leven


not found

Het kerstshoppen is ondertussen gretig op gang gekomen. Het moment voor bedrijven om zowel hun online als offline marketingstrategie op punt te zetten en bijgevolg straf uit de hoek te komen.

Maar wat als consumenten je product niet vlot kunnen vinden of het duurt allemaal veel te lang? Juist ja, dan struikelen ze. Google Analytics helpt je op weg en geeft enkele praktisch tips in volgende video’s.

Het gebruik en de optimalisatie van landingspagina’s?

Je klanten verwarren en afleiden?


We kunnen besluiten dat zowel de online als offline gebruikerservaringen van belang zijn. Dus focus niet enkel op het offline gedeelte, maar neem beide kanalen gretig onder handen.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s