The bell ringer


bellringer

Royale, een motion design studio uit Los Angeles, lanceert “The Bell Ringer”. Een campagne die bestaat uit 2 delen, een interactieve website met bijhorende animatievideo. In de video probeert Edith, een oude vrouw, op de straat geld in te zamelen voor het goede doel.

En dat is meteen ook dé bedoeling van deze campagne: zoveel mogelijk geld inzamelen voor het Amerikaanse Rode kruis met focus op de slachtoffers van superstorm Sandy.

bellringer

Als ze tegen 11 januari 2013 erin slagen om meer dan $10,000 te verzamelen, dan komt er een vervolg op deze campagne. Voor meer informatie en donaties kan je terecht op https://weareroyale.com/thebellringer/.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s