Reclamepanelen als straatmeubilair


smarter_cities

Reclamepanelen: niet iedereen is er verzot op.

Er zijn er zelfs die het “stadsvervuiling” noemen. Maar wat als deze reclameborden niet alleen dienen om verkoop te stimuleren maar ook praktisch zijn voor voorbijgangers.

Dat was het uitgangspunt van reclamebureau Ogilvy & Mather voor IBM’s nieuwe campagne.

smarter planet

Maak plaats voor minimalistisch reclame-straatmeubilair. Misschien een aanpak die in de toekomst vaker zal gebruikt worden. Ik hoop het alvast!

Bron: http://www.ibm.com/

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s