LG marketingstunt, helaas met gewonden


lg marketing

Marketingstunts zijn altijd leuk en plezierig, soms lopen ze ook fout af. Zo vielen er bij de laatste stunt van LG in Zuid-Korea meer dan 20 gewonden.

lg marketing

Decor van deze stunt was een lucht vol heliumballonnen met daarin tegoedbonnen voor een gratis G2 smartphone. Het enige wat je moest doen was zo’n ballon bemachtigen.

Heel wat mensen hadden geen geduld en begonnen de ballonnen met BB-guns naar omlaag te halen. Door de kunststofballetjes van de BB-guns raakten heel wat mensen gewond. Je publiek juist inschatten is belangrijk!

Bron: http://www.smh.com.au/

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s