Prankvertising – nieuwe trend


prankvertising

LG probeert in hun nieuwe reclamespot een antwoord te vinden op volgende vraag: “Kunnen mannen multitasken of kunnen ze dat niet?”.

Met leuke ingredienten zoals gaming, ultra-brede beeldschermen, een psycho-clown en enkele bloeddorstige honden, gaat het experiment van start.

Een video-experiment dat meteen kan gecategoriseerd worden onder de noemen “Prankvertising” (ook wel bekend als guerilla advertising). Volgens reclamemakers dé manier om je spot viraal te laten gaan. Succes gegarandeerd!

Een andere top-viral van LG (So Viral It’s Scary)

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s