Average or Beautiful?


In de reclamespots van Dove speelt natuurlijke schoonheid een grote rol. Maar wat is schoonheid? Het is zo’n onderwerp waarover je uren kan discussiëren.

dove

Met hun nieuwste campagne trekt Dove uit op onderzoek. Ze bekijken hoe vrouwen zich omschrijven en daaruit blijkt dat ze een bijzonder kritische blik hebben.

gebouw

Het opzet
Dove plaatste 2 deuren voor een gebouw, eentje met Average en eentje met Beautiful. De deuren staan pal naast elkaar. Door welke deur lopen de meeste vrouwen en waarom? Onderschatten vrouwen hun schoonheid? Bekijk de video hier:

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s